hejsaan !

heej heej ! Är hemma hos Friidy idaag :)! Jag kom hem till henne igår , för att vi skulle hämta ut biobiljetterna till '' Alice in wonderland '' !!! Vi ska se världspremiären ! Det ska bli skiit kul ! Igår så tittade vi på tre filmer :) Vi såg Blonde Ambition , Good Luck Chuck , Mitt Liv Som Popstjärna ! dom var braa :) här kommer några bilder XD =


Johnny Depp i Alice in wonderland !

Liiwy = Jag tycker att den här filmen var skit bra ! Men det va lite för lite '' spänning '' i den .. asså typ inget hände .. men annars är den bra !!:)

Friidy = har sett den här filmen typ 3 gånger men den är bra :)
ee...tycker att det är tråkigt att det alltid är de blonda som är blåsta :P



Liiwy = Den här filmen va verkligen skiit braa :)
fast den va ganska ..eller väldiigt naken !!
Hhaha men roolig XD

Friidy = jag älskar den här filmen<33!!! :*
som sagt lite naken men i helhet BRA!!!



Liiwy = Jaa , som alla andra filmer , så va den här oxå braa !
Men , det ända tråkiga va att Friidy sov mer än halva filmen ... :(!
Bortsett från allt snarkande från henne så va den ju toppen :D

Friidy = haha Liiwy!!!, jag somnade p.g.a att jag har sett den här filmen ca 15 gånger
men så var jag ju också trött... XD
filmen är bra men jag börjar att tröttna på den :D
(ps. jag snarkar bara när jag är täppt i näsan!!! :*)

Hahaa ! Jag väckte Friidy ungefär 5 gånger under filmen ( p.g.a av både snarkningar och att hon sov !) När hon till slut vakna så skvätte jag lite saft på henne .. och klockan va ungefär halv tre ,, Jaa det va en rolig natt .. typ .. Idag ska vi hitta på nåt riktigt roligt .. men vet inte vad än !! Ha det gött // Friidy &  Liiwy <33!

(ps: vi ska inte bara ha kul, vi ska bädda sängen också :P :ds)

Kommentarer

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0