Hejsaan !!

HEEEEJ ALLAA !! Skit ledsen att vi inte bloggat på länge , men jag har teater typ 2 gånger i veckan , och vi har typ briljoner läxor att göra .. eeh kanske två st men ändå !! massa prov o allt men vi ska börja skriva mer jag lovar !! Men just nu sitter jag ( Liiwy ) hemma hos Friidy och har sovit över .. igår så titta vi å¨en film som heter Knocked up ( på smällen )  här kmr några bilder !!! =



Liiwy = Jag tkr att filmen va skit bra !!! Den va ba lite ''naken''.. Men alola filmer ee ju så nuförtiden !! Jag rekommenderar den !! För dej som ee ÖVER 10 bast !!!

Friidy =jaa som liv sa....den va jätte bra<33 :*
haha<333 det där om att alla filmer är nakna fick hon från mig<33 :*
:P...den var bra.....


Kommentarer

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0