heejsan !!

heej allesammans !! Idag ska jag ha teateruppvisning !! Och idag ska Friidy titta !!!!!! Dt kommer att bli skiit pinsamt , men jag måste göra det bästa så att hon får en bra show !!! Jag ska åka snart till teatern , och sminka mej , klä på mej och fixa all rekvesita ... jag ee skit neröös !! WISH ME GOOD LUCK !! 


                                                 P.S .. Have a happy valentines day , ha en jätte bra alla-hjärtans-dag !!3 jag hitta ngra snyga bilder som ni ska få se <33 =



snygga bilder va ?? ha det braa puss på er // Liiwy <33




Kommentarer
Postat av: fibbisen

sött<33 :*

2010-02-14 @ 20:00:43
URL: http://fibbisen.blogg.se/

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0