^.^

hej hej Evy här <3
just nu sitter jag och Demy och tittar på lost season 2 :D
men idag efter skolan när vi åkte hem till mig så gick vi till preongen och på tåget och sen såg vi att vi var en station från hemma och sen när vi tittade igen hade vi åkt för långt så vi gick av och åkte tillbaks och då stannade den inte på våran station heller :P
först sen märkte vi att vi hade gått på fel t-banan i t-centralen :P !! ^^
haha typiskt mig och demy :P

hihi bara på kul tänkte jag skriva mina och demys alla namn :P

Demy:

Liiwy Dementia Depp Ninaparson Von Dracula ^^


Evy:

Friidy Evalina Somerhalder Salvatore Ninaparson Von Dracula ^^



hihi nu vet ni detta , haha ^^ <3

nu ska jag blogga lite på min egen blogg Http://fibbisen.blogg.se

hejdå // Evy ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0