godmorgon !!

heej allesammans !! Liiwy här ! Är skittrött .. jag somna runt 2-3 igår kväll !! Igår kväll så såg jag och Friidy tre filmer !! Film 1 - Bratz the movie film 2 - the ex och film 3 - dumpad
betyg på filmen :

film 1 :


Liiwy : Den var ganska bra .. lite lite tjatig .. asså i rösterna !! ( alla dubbade filmer har tjatiga röster tkr jag !)

Friidy : jag tycker den kan vara bra:P
som sagt...dubbade röster men annars lite kulig:P...

film 2 :

Liiwy :  Den var skit roliig !! och inga dubbade röster !! haha . Men den var skit rolig tkr jaaag !!

Friidy : Jag gillar den här filmen:P
den jaa..är en jätte rolig film<3

film 3 :


Liiwy : Den är SKIT ROLIIIIIG !! Den är verkligen rolig !! fast lite naken och den lutar mot ''porr'' hållet ...eeh .. jag rekommenderar den om du är 12 eller mer !!

Friidy: haha, en jätte rolig film<3
romantisk men jaa "lite" naken och porrig som liiwy sa:P

Nu ska vi äta lite !! Glöm inte att titta på vår videoblogg .. fast när vi har gjort en video !! OFC !  hejdå puss0kram F'n'L peace'n'love <3<33


Kommentarer

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0