God jul och gott nytt år ! // Liiwy

hejsan !! god jul och gott nytt år alla !! det ska bli så myyysssiiiiiiiiiiiigt !!! jag ska till min mormor , där mina kusiner är ,deras föräldar , gammelmormor , och morfar !! så ska vi ha paketöppning lite och middag sen ska min familj åka hem till oss sen ska vi ha lite mer paket öppning !! det ska bli skit mysigt !! Igår så har jag gjort både det ena och det andra !!jag handlade en ny klänning som ee så jävla snygg !! den är vit och sen har jag ett rött skärp ! sen tittade jag på en film som heter coraline ! den var skiiit creepy !! sen färgade jag håret .. fast bara två sliungor i mitt underhår !! det blev ganska snyggt !! sen somnade jag typ 02.00 .. okej det är inte sent men ändå :* nu måste jag locka håret sp puss puss // Liiwy <333

Kommentarer

Lämna en kommentar till Ninapana här <3:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig? <3

vill du lämna din E-postadress?? <3: (den publiceras ej :D)

URL/Har du någon blogg ? <3:

Din kommentar till oss <3:

Trackback
RSS 2.0